google-site-verification: google5f28debd4114d5a6.html

17 Haziran 2015 Çarşamba

Hoşgeldin Ramazan

Hayırlısı ile bu gece ilk sahurumuza kalkmış olacağız.Günlerin su misali akip gectiği şu kısacık hayatımızda Rabbim bir dahaki ramazana bizleri sağ salim ulaştırmayı nasip eder inşallah.
Bende ramazan a girmeden son bir sofra yayınlayayım istedim.Resimler kızlarla son buluşmamızdan.....
Patatesli Çelenk Çörek
Unlu Börek
Kısır
Havuç salatası
Makaron görünümlü kurabiye
Tırtıl Kurabiye
Bal kabaklı kremalı pasta

5 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

oooo menü süpermiş canım.yapanların ellerine sağlık.sevgiler.

Adsız dedi ki...

lutfen makaron görünümlü kurabiyenin tarifini yazın

Adsız dedi ki...

Sitede olmayanların tariflerini yazar mısınız celenk cörek mesela kurabiyenin bekliyoruz
Sevgiler...

FATMA ÇELİK dedi ki...

merhaba
her zaman yaptığım makaron tarifi ile makaron yapmaya çalışırken kurabiyeler bombeli bi şekil alınca adını "makaron görünümlü kurabiye" diye yazdım.Sitede ki makaron tarifini deneyebilirsiniz.

Çelek çörek ise her zaman yaptığım bir mayalı hamur tarifi http://damlacikolata.blogspot.com.tr/2012/04/catlak-ekmek.html ile bir hamur hazırlayıp dikdortgen olarak actım.iç harcını yayıp rulo şeklinde sardım.uc kısmını tamamen sarmadan ince şeritlere kesip ruloyu tamamen yuvarladım.Boylelikle uzerindeki şeritler oluşmuş oldu.inşallah bir dahaki yapışımda resimleyip siteye eklemeyi düşünüyorum

sevgiler...

Adsız dedi ki...

Cvbınız için tşk ler güzel görünüyorlar masanızda öyle....


Sevgiler...

Bunlar da ilginizi çekebilir