google-site-verification: google5f28debd4114d5a6.html

25 Aralık 2013 Çarşamba

İstanbul'dan Kuzenim Gelmiş (idi)

Gelmiş idi diyorum çünkü geleli neredeyse 5 ay olmuş(Tembelliğim üzerimde daha doğrusu)
Kuzenim Yasemin Rize'ye çok sık gelmediği için hazırladığım menüde yeni şeyler denemek istedim.Denedim de fakat her zaman yaptığım pandispanya nasıl olduysa tepsiye yapışınca bu görünen kuplarda ki tatlıyı (pastayı mı desem tatlı mı desem henüz karar veremedim) ortaya çıkarmış oldum.Yapımının yanı sıra sunumunun çok sık olması beni çok memnun etti.Gelelim menüdekilere....

Kupta yaş pasta
Meyveli tart
Yeşil mercimekli tahinli börek 
Tuzlu Palmiyeler (tarifini en kısa sürede ekliycem)
Patatesli Kek
Kısır

11 yorum:

Unknown dedi ki...

HEPSI HARIKA GORUNUYOR ELLERINIZE SAGLIK

CAFE MERCİMEK dedi ki...

ama bizi 5 aydır böyle bir sofradan mahrum bırakmışsın, herşey mükemmel gözüküyor..

Emine Rüzgar dedi ki...

ellerinize sağlı masa harika görünüyor ayrıca tabaklarınızada bayıldım çok tatlılar.sizi izlemeye aldım banada beklerim.sevgilerimle

Unknown dedi ki...

valla hepsi harika görünüyor

Gönülünce dedi ki...

Her şey harika görünüyor ellerinize emeklerinize sağlık...
Sevgiler...


www.gonuluncelezzetler.com

Özgen dedi ki...

Hepsi nefis görünüyor sevgiler...

Unknown dedi ki...

Masa da yiyecekler de çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık. Bana da beklerim bulutyolu.blogspot.com

kalpkurabiye dedi ki...

çook şık bir sofra, nefis ikramlar ve eminim harika bir muhabbet sizlerle oldu bu sofrada canım..
emeklerine sağlık..
harika herşey..
bereketli olsun..

tatlı sefam dedi ki...

kuzenler şanslı super olmus her sey elınıze sağlık

Adsız dedi ki...

Denıyorumm

Adsız dedi ki...

Canım

Bunlar da ilginizi çekebilir