google-site-verification: google5f28debd4114d5a6.html

11 Şubat 2013 Pazartesi

Beni Hiç Yanıltmayan Kakaolu Kek

Sürekli yaptığım fakat blogumda olmadığını yeni fark ettiğim kek tarifinde sıra.hafta sonu kız kardeşim benden kakaolu kek istediği için bu keki yaptım.
Kakaolu Kek 

Malzemeler :

  • 4 yumurta 
  • 2 su bardağı toz şeker 
  • 1 su bardağı süt 
  • 1 su bardağı sıvıyağ
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya 
  • 2 dolu dolu yemek kaşığı kakao
  • 3, su bardağı un 
Yapılışı :
  1. Fırını 170 c ayarlayın.Derin bir kek kalıbını yağlayın.
  2. Kuru malzemelerin hepsini kir kaba eleyin .
  3. Yumurta ve şekeri rengi hafif beyaza dönünceye kadar çırpın.süt ve sıvıyağ ekleyip karıştırın.Kuru malzemeleri ekleyerek mikserin düşür hızında iyice karışana kadar çırpın.Kek kalıbına boşaltıp fırına verin.45-50 dakika pişirin.(kürdan testini uygulamayı unutmayın)
  4. Soğuyunca üzerine pudra şekeri serpebilirsiniz.
Not: Bu keke yarım su bardağı kadar hindistan cevizi de ekleyince değişik bir tat oluşuyor.

Afiyet olsun...

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Nede güzel kabarmış,hangi ebatlarda bir kalıpta pişirelim acaba?elinize sağlık

günlük yaşamım dedi ki...

ÇOK HOŞ OLMUŞ ELİNİZE SAĞLIK

kalpkurabiye dedi ki...

hepimizin böyle kurtaran yanıltmayan tarifler var:)
nefis kabarmış kekiniz..
ellerinize sağlık..
sevgiler..

AslıASLI dedi ki...

Çok nefis bir kek olmuş ellerinize sağlık.
Ayrıca sunumunuz ne kadar güzel.

Adsız dedi ki...

Kek tarifinizi internette bulup yaptım. Gerçekten de çok güzel oldu. Teşekkürler!

Adsız dedi ki...

bende simdi yapicam ins gusel olurrrr

Adsız dedi ki...

Yaptım ve eşim bayildii teşekkürler ��

FATMA ÇELİK dedi ki...

afiyet olsun.begenmenize sevindim

Unknown dedi ki...

Elinize sağlık, bende yaptim ve çok lezzetli oldu

Bunlar da ilginizi çekebilir