google-site-verification: google5f28debd4114d5a6.html

23 Şubat 2013 Cumartesi

Arpa Şehriye Salatası

Salata konusunda uzman arkadaşım Feyza'nın salata tarifi.İçine eklediği hazır salata sosu ile değişik bir tad elde etmiş.Bende deneme şansı buldum..
Arpa Şehriye Salatası

Malzemeler :
  • 1 paket arpa şehriye
  • 1 su bardağı doğranmış kornişon turşu
  • 1 su bardağı konserve mısır
  • Yarım demet maydanoz ve dereotu
  • 1 adet kırmızı biber
  • 1 adet havuç (rendenin inçe tarafı ile rendelenmiş)
  • 3-4 dal taze soğan (ben eklemedim)
  • tuz
  • zeytinyağı
  • limon suyu
  • 1 paket hazır salata sosu (ben maydonozlusunu kullandım)
Yapılışı :
  1. Bol kaynamış suya 1 yemek kaşığı kadar sıvı yağ ve tuz ekleyip arpa şehriyeleri haşlayın.(çok fazla pişmemesine özen gösterin)Pişen arpa şehriyeyi süzüp bolca soğuk sudan geçirin.
  2. İnce dğranmış tüm sebzeleri ekleyip tuz,zeytinyağı ve salata sosunu döküp harmanlayın.Damak zevkinize göre limon suyu ekleyip servis edebilirsiniz.

11 yorum:

kış güneşi dedi ki...

eline sağlık canım en kısa zamanda bu tarifi deneyeçeğim

*mehtap dedi ki...

bir kez tel şehriyeden yapmıştım,bunuda denemek isterim,eline sağlık.

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik

cok güzel olmus canim

:-)))

tatlı sefam dedi ki...

elıne sağlık arad bende yaparım salata sosları denemedım hıc

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım:)
sık sık yaptığım nefis bir salata:)
sevgiler..

Gülsüm dedi ki...

hmmm cok lezzetli duruyor, ellerine saglik... insallah bende deneyecegim bu tarifi... yayinin icin sagol...

Wandet dedi ki...

Sitenizi yakından takip etmekteyiz okuduğumuz makaleleri arkadaşlarımızla paylaşıyoruz Kontör34 olarak kolaylıklar diliyoruz

arsız bela dedi ki...

çok güzel tariflerınız var teşekürler

Unknown dedi ki...

Canim cok güzel görünüyor .

Unknown dedi ki...

tarifleriniz çok güzel, ellerinize sağlık. :)

zeymurancafe dedi ki...

nefıs canım ,salata bana tek başına yeterlıdır ozellıkle bır de şehriye salatası ise,oldukça doyurucu ve lezzetlı ellerıne sağlık canım

Bunlar da ilginizi çekebilir