google-site-verification: google5f28debd4114d5a6.html

9 Ağustos 2012 Perşembe

Nohutlu Tavuklu Pilav

İçinde farklı malzemeler olan pilavlar yapmayı çok seviyorum.Bu pilavda onlardan biri.Önceden haşlanmış nohutunuz da var ise yapması bir hayli kolay bir pilav

Nohutlu Tavuklu Pilav
Malzemeler :
  • 3 su bardağı pirinç
  • 2 su bardağı haşlanmış nohut
  • 1 adet tavuk göğsü
  • yarım su bardağına yarın kuş üzümü
  • 4 yemek kaşığı tereyağı
  • 3 yemek kaşığı sıvıyağ
  • tuz
Yapılışı :
  1. Tavuk göğsünü minik küpler halinde doğrayın.Pilavı yapacağınız tencereye sıvı yağı ekleyip tavukları kızartın.Pişen tavukları bir kaseye alıp kenarda bekletin.Aynı tencereye tereyağını ekleyip yıkanmış pirinci ve tuzu ilave edip 5-7 dakika kısık ateşte kavurun.Kuş üzümlerini ve suyunu ekleyip pişmeye bırakın.( Ben pilavı 1 ölçü pirince 1,5 ölçü su ile pişiriyorum)
  2. Pilav pişip demlendikten sonra içine haşlanmış nohutu ve tavukları ekleyip harmanlayın.Servis ederken ben dikdörkgen bir borcama boşaltıp ters çevirdim.Sunumu bu şekilde çok güzel oldu.






3 yorum:

Deniz dedi ki...

Harika göründüğünü söylemeliyim. Nohutlu pilavı ben de çok severim, ne var ki sadece birkaç defa yedim :)
Tavukla da daha lezzetli olmuş olmalı.
Sevgiler..

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Mmmm bayılırım nohutlu pilava. Ne de güzel görünüyor. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

zeymurancafe dedi ki...

nefıs gorunuyor canım cok severım nohutlu pilavı ellerın dert görmesin

Bunlar da ilginizi çekebilir