google-site-verification: google5f28debd4114d5a6.html

15 Mart 2012 Perşembe

Tavuklu Sandviç ve Yoğurtlu Mor Lahana Salatası

Geçen hafta yaptığım tavuk sinitzeli bu defa sandviç olarak denedim.Tarifte galete ununa eklediğim kekiğin yerine ince kıyılmış maydonazla denedim.Daha hafif olması için şinitzelleri fırında pişirdim.Çok hafif bir tadı oldu.Denemenizi tavsiye ederim.



Tavuklu Sandviç ve Yoğurtlu Mor Lahana Salatası

Mazlemeler :
  • Tarifte olduğu gibi hazırlanmış tavuk parçaları
  • Havuç rendesi
Mor lahana salatası için:
  • 1 top ince doğranmış mor lahana (ben robotun halka doğrama aparatı ile doğradım)
  • 2 su bardağı yoğurt
  • 1 diş sarımsak
  • tuz
Yapılışı :
  1. Hazırlanmış tavuk parçalarını yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yerleştirip 200 c fırında kızarana kadar pişirin.
  2. Mor lahanalara tuz ekleyerek elinizle iyice yoğurun.Yoğurdu karıştırma kabına alıp içine sarımsağı rendeleyin.Lahanaları ekleyerek iyice karıştırın.
  3. Sandviç ekmeğini ortadan kesin.Önce lahana salatasından daha sonra havuçtan,en üstede tavukları yerleştirip ekmeği üzerine kapatın.
Afiyet Olsun ...





1 yorum:

Unknown dedi ki...

hmmmm enfes olmus...enfes :-)))

Bunlar da ilginizi çekebilir