google-site-verification: google5f28debd4114d5a6.html

23 Mayıs 2011 Pazartesi

Tahinli Kurabiye

Tahinli Kurabiye
Tarifler işten arda kalan zamanlarda Selma İle mutfak maceralarımızdan

Malzemeler :
  • 1 su bardağı tahin
  • 1 çay bardağı pudra şekeri
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 4 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 su bardağı kuruk fındık
  • Üzeri için pudra şekeri
Yapılışı :
  1. 170 c fırını ayarlayın. Tüm malzemeleri yoğurup hamur haline getirin.(Tarifin aslında 4 su bardağı un yazıyor fakat ben biraz daha un ekledim yoğururken) Şekil verip tepsiye dizin.Pembeleşene kadar pişirin.
  2. Üzerine istenirse pudra şekeri serpilebilir.Şekerinin tam kararında olduğunu düşündüğüm için ben üzerine pudra şekeri serpmedim.
Afiyet Olsun ...

Resimlerin üzerine tıklayarak büyük hallerini görebilirsiniz.





9 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerinize saglik Fatma hanim...
Bu kadar guzel bir sitenin biraz az ziyaretcesi olmasi beni uzdu :(
Agizda dagilan ve cok guzel kokan kurabiyeler oldu :)herkes kapis kapis yedi :)

Fatoş dedi ki...

Afiyet olsun

begenmenize sevindim

özlem kara dedi ki...

süper olmuş elime sağlık canım

özlem kara dedi ki...

eliNe sağlık canım süper olmuş

ikicocukluanneyim dedi ki...

merhaba az önce tarifinizi denedim bayıldımm resmen :) çok teşekkürler,izlemeye aldım hemen ;)

Sevgiler.
cevizlitarcinli.blogspot.com

Adsız dedi ki...

öNCELİKLE SİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. SAYENİZDE BİR ÇOK ŞEY ÖĞRENDİM.YAPTIĞINIZ HER ŞEY O KADAR GÜZEL GÖZÜKÜYOR Kİ İNSAN DENEMEDEN GEÇEMİYOR. SİZE SORUM ACABA TAHİNLİ KURABİYEDEKİ SIVI YAĞ VE ŞEKER ORANINDA BİR YANLIŞLIK VARMI. ŞEKER KİŞİYE GÖRE DEĞİŞİR AMA YAĞ MİKTARI DOĞRUMU ACABA?

FATMA ÇELİK dedi ki...

Merhaba
güzel sözleriniz için çok teşekkür ediyorum size.
Kurabiyeyi yaparken ben bu ölçüleri kullandım.şekeri bize az gelmedi ama ben servis etmeden üzerine pudra şekeri serpmiştim.
Tekrar görüşmek üzere

henüzbitmedenhayat dedi ki...

Merhaba, tarifinizi yaptım herkes çook beğendi, ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Merhabalar yarım ölçü ile yaptigimzda kabartma tozunu da azaltiyor muyuz

Bunlar da ilginizi çekebilir